I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.21

FNC Actor JoJaeyun with FNC KINGDOM artists



نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:50---2 دی 1393
من یه سوال دارم.این دختره که عضو ا او ا هست،چرا همیشه کنار هیونه؟ سواله خوب،پیش میاد!
پاسخ: خخخخ مهم اینه باهم نسبت ندارن :)))


مهسا19
ساعت2:30---2 دی 1393
واقعا خسته بودم آخه! رسیدم به این پست کم آوردم!
پاسخ: میدونم شوخی کردم :)


مهسا19
ساعت4:52---1 دی 1393
خیلی خوبه این عکس حال ندارم نکاتشو توضیح بدم :|
فقط از حالتشون معلومه یونگ یه چیزی گفته هیون خندش گرفته! منم عین اونم خندم بگیره دیگه قطع شدنی نیست ^____^
پاسخ: خخخخ حالت رو جا گذاشتی و اومدی خونه؟ :)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:55---1 دی 1393
اوا!یعنی منکراتیه؟ باشه. هر وقت تونستی بیا وب دارتی بگو )
پاسخ: خخخخ من! منکرات! وب دارتی! باشه عزیزمم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:43---1 دی 1393
چی؟
پاسخ: خخخخ اینجا نمیشه تعریف کنم :) بعدا براتون میگم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت0:29---1 دی 1393
باز به چی میخندی هیون؟ ) هیون از اون آدماییه که وقتی شروع کنه به خندیدن به این راحتیا خنده ش قطع نمیشه! در حین خنده هم زمینو گاز میگیره! یکی از دلایلی که این قدر دوسش داریم هم همینه
پاسخ: اره خدایی خنده های هیون خیلی خوبه! وای وای ولی یه جاهایی هم چقدر بد میشه! من از موضوع خاطره ی بد ولی فوق العاده خنده داری دارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com